به گفته رئیس فدراسیون خراسان رضوی جایگاه دوم کوهنوردی کشور را دارد
نوشته شده توسط : محمد اربابی

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران گفت: استان خراسان رضوی در مسابقات سطح کشور جایگاه دوم را دارد.


محمود شعاعی در حاشیه مجمع انتخاب رئس هیئت کوهنوردی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: استان خراسان رضوی در مسابقات سطح کشور جایگاه دوم را دارد.
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران افزود: سنگ نوردان خراسانی در آسیا مدال‌های خوبی کسب کردند و از بین پنچ نفر از بهترین افراد این رشته که قرار است در مسابقات هائیچی شرکت کنند، دو نفر از این شرکت‌کنندگان خراسانی هستند.
وی خاطرنشان کرد: هیئت کوهنوردی استان خراسان رضوی اگر برنامه برون‌مرزی داشته باشد همیشه برنامه همراه با کیفیت و دقت بسیار می‌ریزد و می‌دانیم که برنامه‌های سراسری تخصص بچه‌های مشهد است.
شعاعی به ظرفیت بالای استان خراسان رضوی در تربیت کوهنوردان اشاره کرد و افزود: در استان خراسان رضوی به ویژه شهرستان نیشابور جوانان و نوجوانان در سطح ملی انتخاب می‌شوند و امکانات زیادی وجود دارد که می‌توانند قابلیت‌های خود را نشان دهند.
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران خاطرنشان کرد: از این رو باید به فکر ایجاد این امکانات در مشهد نیز باشیم و فدراسیون بخشی برای استعدادیابی تشکیل داده است و با همکاری سازمان تربیت‌بدنی استان‌ها را نیز می‌توانیم تحت پوشش قرار دهیم و نیشابور می‌تواند کانونی برای ابلاغیه و اطلاعیه‌ها باشد.
شعاعی با اشاره به اطلاع‌رسانی خوب در صعود بانوان به قله لنین تصریح کرد: خوشحالم که این صعود بانوان بدون مشکل به انجام رسید.

منبع : فارس






:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: